All day long

En hel dag i traktorn blev det för min del. I morse visade pappa mig hur man strängade (han lägger höet i långa rader med en maskin så man enkelt kan göra balar av det sen) jag var inte så bra på det. Dom blev inte så raka om man säger så, heheh. Eftermiddagen har jag kört traktor, hissat hölass på loftet, kopplat på och av vagnar osv. Har väldigt ont i nacken nu efter allt "titta hit, titta dit, titta bakåt". så när jag slutat för dagen ute på åkern käka jag lite mat och sen la jag mig i badet. Är ju jätte skönt att bada så jag undrar varför jag inte gör det oftare. Har legat där i drygt en timme och skall se på Top model all star nu med mamma. Missade finalen igår, var ju fotboll på tv. Och på tal om det säger jag bara, KUNG ZLATAN!!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se