2012-06-06 10:10

Helt otroligt, den enda kvällen jag verkligen ville se på tv, för det var två viktiga saker + en sak på datan, då dör fiberna!! ingen tv, inget internet. Fotbollen lyckades vi se endå på tv:n för den kanalen hade vi sen innan, men sista avsnittet av Desperat housewives kunde vi ju glömma, också första avsnittat på säsong 3 (som jg väntat på i över tre månader) av Pretty Little Liars.
Som tur var så funkade allt som det skulle nu imorse igen, så jag har i alla fall hunnit med PLL, som jag längatat och så bra det var :) Mera hinner jag se idag för jag skall först till stan med mamma, sen till Stenkyrka (igen) och spela fotboll (igen). Juste glad nationaldag på er!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se