"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."

Det blev en dag i stånga för min del, det var inte så kul, rätt så kallt, men broschans lag vann så får väl vara nöjde med det i alla fall. Idag där emor har jag varit mycket duktig. Var ute med pappa och hunden, jag joggade pappa cyklade. Vi kollade lite på ägorna, och jag fick lite intervall, och vanlig jogging träning. Dock tycker jag ännu det är fruktansvärt tråkigt att jogga, det hamder ju inget, jo man blir trött men vad är det för bra med det?

Kom hem och körde lite övningar med gummibandet inne på loftet, tog en låång dusch och fick sen i mig en god sallad men stekbröd, kyckling oliver med mera. Just nu håller mamma på inne i syrummet, och det är till mig för en gångs skull, bild kommer på mitt designeplagg när det är klart!
 
 
Kollade lite bilder och hittade den här, det är nog det ända jag sytt själv som jag använt, jag är rätt så dålig på det om man säger så, därför har jag mamma, jag säger hon syr ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se