Paket inslagning och saker överallt

har hunnit med det ja skall idag, och det återstår ännu rätt så många timmar av dygnet. Har städat lite på mitt rum, tränat och slått in en massa paket, fast får nog ändra ordningen lite, blev rätt så tvungen att städa efter paketen var klara grejer, papper, snören och tejp över allt..  Men får ändå säga att det varit en slödag för min del, konstigt nog är ja väldigt trött så skall krypa ner i soffan och kolla på en film tror jag. 
 


Lovisa - foto    •  

haha inte ovanligt att man stökar till det direkt efter man städat..

sv: tack snälla! :)

Linnea    •  

NU är Veckans blogg-röstningen äntligen uppe. Eftersom att det är 4 olika röstningar kommer det bli 4 vinnare! Så se till att folk röstar på just dig! Du är med i röstning 2 (http://linneassvarld.blogg.se/2012/december/veckans-blogg-rostning-2-2.html#comment) och tävlingen avslutas 23/12! :)

Ps. Hoppas det var okej att jag lånade din bild till inlägget, annars säg till! Läs även gärna reglerna för tävlingen i inlägget. :)
Kram!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se