Frusna växlar och bakterier

Varit en lång och trög dag. De började i morrse när jag skulle cykla till bussen. Växlarna hade rusit så fick trampa som en dåre på 2:an hela vägen. Skolan var trög. På Näringsläran och hygienkunskapen skulle vi ängna oss åt att skriva en HACCP-pla, hur kul låter det lixom? Efter det var det bara att trampa hem igen, fortfarande med frusna växlar. Dumm som jag är sket jag i långkallingar imorrse så fick sitta med en vetekudde och tina upp mina lår när jag kom hem. 
Nu är jag helt slut i hjärnan. I 2 timmar har jag suttit och pluggat på bakterier, celler osv. till provet vi har imorgon. Äntligen klar och skall stoppa i mig lite mat innan jag slänger mig på soffan, lite gladare blir jag i alla fall när jag känner doften av nybakade lussebullar från köket :)
 
Ett lite vinter inspererat collage från We♥it bjuder jag på idag


Maria - Min väg till fotograf    •  

SV: Tack, vad glad jag blir :D

☆Z I N J A☆    •  

Åh vad mysiga bilder!

♫♪ sandra T    •  

mysiga bilder :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se