För 13 år sen

Första December börjar på bästa möjliga sätt. När jag ser ut genom fönstret är allt bara vitt, vitt vitt. det är minst 15 cm snö. Om det slutar blåsa och yra snö över allt skall jag ta med min kamera ut en sväng. Fick inte så många vinter bilder från frra vintern så ligger efter på den punkten. 
Sitter i sängen och myser med kuddar, ett tjockt häfte om Gurkväxter, baljväxter, salltsväxter och alger, och så Magnus Uggla i bakgrunden förstås. De kanske ni inte visste, jag älskar att .lyssna på Magnus Uggla! Har alltid gjort, sen jag var ungefär tre äpplen hög :)
 
 
 
Riktigt så här mysigt har jag de inte just nu, men för ungefär 13 år sen såg det ut såhär :)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se