I mitt vinterland

Snön knakar under fötterna på en, allt jag ser är vitt, vitt, vitt. Håret är fullt at snöflingor och över gatorna och i alla fänster finns ljusstakar, stjärnor och slingor. Känns som det har snöat i hela mitt liv, grönt gräs och shorts känns så otroligt långt borta. Sommaren gotland känn som en resa väldigt lågt borta. Nu är vintern här på riktigt.
Jag stor trivs, med raggsocker, varm choklad och all denna mjuka snö. Nu är jag glad igen, hade glömmt hur skönt det var :)
 
update: Blir bara så jäkla trött på denna förbaskade is som ligger och lurar under detta snötäcke


Sofie    •  

heej fin blogg! Jag har just startat en ny blogg, så det skulle betyda mycket om du kunde kika in och kanske säga vad du tycker? :) tack! kram

Svar: tack, de skall jag göra! :)
Mikaela Orlefison

Ellen - sicktwisted    •  

Fin blogg, allt bra med dig? :)

Svar: jo de är bra, hur är de själv? :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se