En explosion

Vårat kök har exploderat. Över allt är det rött och blått, stjärnonr ljus och tomteluvor. Mor min kunde inte hålla sig och nu är det jul här i vårt hus. Tycker själlv det är lite tidigt. Visst de är December, men de är ännu 24 dagar kvar. Hinner ju nästan tröttna.
Nog om de ikväll blir det popcorn och "så mycket bättre" för min del :)
 
 
med knälånga uggs, tjockjacka, mössa, vantar, halsduk, stativ, kamera och hund traskade jag ut i vintern för att foto våran fina veranda :)


Cajsa FOTO    •  

Fin blogg och bilden se mysig ut :D Massa ljus runt.

Svar: Tack så mycket! :)
Mikaela Orlefison

Cajsa FOTO    •  

Tack TAck så mycket du :D Lite sent svar men men. Hehe

HAr du massa snö hos dig?

Får jättegärna gilla mig på facebook. Min fotosida!
http://www.facebook.com/FotografCajsaHallgren :)

Ha du facebook kan jag gilla dig med? :D

Svar: Bättre sent än aldrig ;) Vi har en jäkla massa snö! hahah :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se