Det blev rätt så bra i alla fall

Denna dag började inte på bästa sätt direkt. När jag vaknade gick strömmen så fick äta frukost sammt sminka mig under levande ljus. Vågade mig på att ta cykeln till bussen och de gick i alla fall bra, trotts frusna växlar. 
 
När jag kom till skolan var det även strömmavbrott där, den den kom tillbaka rätt så snabbt, fast inte värmen. Svin kallt över allt, och så skulle vi städa hela båda köken och resturangen. Har städat skåp, lådor och bänkar, eftesom jag var jäkla duktig fick jag ta bussen 13.15 hem så har bara tagit det lungt nu i någon timme, så otroligt skönt! 
Det blev en rätt så bra dag ändå :)
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se