Tre sidor är lika med 288 timmar

Har börjat undra lite vart sommaren tog vägen? ingen sol, regnskurar och blåst. Tycker man hör det lika mycket varje år men nu får man faktiskt lov att säga att det har varit en dålig sommar (vädermässigt, jag har haft det super i sommar) Och igår när jag satt och skrev i min kalender tänkte jag se vad som händer i framtiden och bläddrade fram tre sidor, och där stod två ord jag inte är redo för än, "Skolan börjar". Tre sidor är lika med 1 ½ vecka, 1½ vecka är lika med 12 dagar, 12 dagar är lika med 288 timmar. Om 288 timmar börjar jag gymnasiet. Har väldigt blandade känslor. Det skall bli skönt att få börja om på nytt i en ny skola med nya folk, skönt att äntligen börja göra något jag vill, skönt att ta första steget mot vuxen världen, för det tycker jag om gymnasiet. Men Sommarlov är ju så härligt. Bara en massa egentid, jag bestämmer när jag vill göra saker. 
Skulle kunna skriva en hel uppsatts om det här, men nu står maten på bordet och min kurrande mage vinner över det kreativa arbetet mellan hjärna och fingar, Glad torsdag på er.
 
Tr











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se