Rutiga byxor och äppelpaj

Ännu en dag på Donner har paserat. Idag var vi i köket hela dagen. Vi arbetade med 2:orna och varje grupp lyckades få ihop en soppa, bröd, en äppelpaj med egen vaniljsås och en saffranspannkaka. Känner mig dock väldigt förvirad när jag springer runt i mina runtiga byxor och för stora mössa och inte vet vart något finns. Det jag sagt mest idag är typ "vart finns det" "vart skall det stå" "hur gör man det", hahah. 

Om en timme skall jag på fotbollsträning. Hoppas,hoppas, hoppas jag kan vara med och att benhinnor har gett sig. 
Vet snart inte vad jag skall göra,har inte tränat fotboll sen förra tisdagen, en heeel vecka. Börjar bli tokig, det lixom rycker i alla muskler så fort jag ser en boll. 
 
 
Ni får en dagen outfit idag! 
Blus - Gina tricot
Byxor - Cubus
Halsband - i.me.my (?)
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se