Pingis träning & paj

Hemma efter ännu en "hård dag" i skolan, hahah. Har fått i mig en bit paj och lite glass och känner att allt är väldigt bra just nu. På fotbollsträningen igår kände jag inte ett dugg av benhinnorna och tror faktiskt dom får se sig besegrade. Ikväll är det pingis träning, har inte spelat på hela sommaren så har väl inte jätte höga krav när det gäller min prestation ikväll.  Men det skall bli jätte kul att träffa mina kompisar ;*
 
 
Dagens outfit:
Jeans skjort - KappAhl
Vit tröja - BikBok
Skärp - ???
Jeans leggings - Cubus
(inte dom jeansen på bilden)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se