Give me a second I, I need to get my story straight

Packar, tänker, tröttnar, lägger mig och kollar på tv, inser att jag har lite tid, packar, packar.
Så såg min kväll ut igår. Har nyss ätiti frukost och är på g till Visby/Båten, drar nämligen till sthlm över helgen, skall vara barnvakt åt lilla Moa och även hälsa på Jennie ute på Nybyn. Sköt med lite miljöombyte, måste bara påminna mig själv om att jag har shoppingförbud, fast om jag håller mig bort från köpcentrum helt pch ¨hållet skall nog de gå bra. Nu måste vi åka, Får se om jag har tid/lust med inlägg nu i helgen, annars hörs vi på tisdag!
 
 
Lilla sötnos, hoppas du är såhär gosig när moster och mormor skall ha dig ♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se