Hero to zero

Lördagmorgon och en riktigt sovmorgon, hur skönt är inte det? Kan se fram emot att gå och lägga mig på Fredag kvällar för jag ser så mycket fram emot lördag morgon. Tror det har något med barndomen att göra. För det var på Lördagar alla bra barnaprogram visades på Kanal 5! Sailor Moon, Batman, Superman, Justice League och så vidare. Var en riktgt fan av superhjältar när jag var liten. Såg typ bara på Batman och Spiderman. Och nu i vuxen ålder har jag inte sett en enda av Marvels filmer, pinsamt..
 
Denna karaff och ljusstakar är kommer ni få se så mycket av. Dels för jag tycker det är så himla fina och dels för att de står mitt i vardagsrummet som är det rummet med helt klart bäst ljus i när man skall foto. 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se