Snart på en plan nära dig

Gameday. Med 8 dagar kvar tills seriepremiär känns det bra att snöra på sig skorna inför vad man får kalla genrepet. Spännande då jag just nu testar lite nya positioner, men nervöst då vi möter ett riktigt bra div. 2 lag. 
 
Hur fantastisk är det inte att fotbollssäsongen drar igång snart! Tankarna tar mig till en avlägsen plan, sittandes på en träläktare, solen lågt ståendes i ögen och det eviga surrandet av myggor. Kvalitén kanske inte är La liga, men det är ändå något speciellt med div 4 på gotland. Levide spelar sin första match redan idag!
så efter min match blir det raka vägen ut till den matchen.
Och som sagt, nästa söndag är det hemmapremiär på sköna Visborgsvallen.
Känner en sådan jäkla revanschlust efter förra säsongen. Dels för min egen del då jag inte riktigt prioriterade fotbollen förrsa säsongen och hade lite oflytt med diverse sjukdomar/skador, men framför allt för lagets skull. Vi krigade oss kvar i sista omgången men vi kan så mycket bättre än så, och det är dags att ta fram det i år. Så taggad!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se