Lindvallen

 Alltså hur länge sen var det inte sen det hände något här? Vad har jag gjort egentligen? Inte speciellt mycket tycker jag.. Jobbat, tränat, lyssnat på poddar, tvättat bilen, åkt skidor, blivit faster, köpt nya skor, lite av varje kan man nog säga ändå! 
 
Dock har kameran dessvärre legat på hyllan ett tag. Men till Sälen fick den i alla fall åka med!
Jag har helt ärligt aldrig åkt skidor förut. Och det var svårare än jag trodde, men roligt när det gick bra. Mitt största problem insåg jag, efter en tur up med liften, med ett par plankor på fötterna riktade ut mot ett vad jag såg de som stup, är att jag är höjdrädd. Så sick-sackndes ner för backarna i troligtvis lägsta möjliga fart kände jag mit inte så cool, trotts mina snygga skidkläder, när 5 åringar swishade förbi mig ner för backen. Neej,  nästa gång får det bli solsemster för min del. 
 
 
 

 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se