Att vara produktiv

Älskar att vara produktiv på förmiddagarna. Istället för att gå och lägga mig igen när Henke åkt till jobbet vid halv 9 gick jag faktiskt upp och åt frukost och såg på nyhetsmorgon. Efter det blev det en timmes promenad med Elsa runt i Tofta. Måste skaffa nya vinterskor. Upptäckte när jag pulsade runt där i snön på oupptrampade 
 skogstigar att mina skor läcker.. Inte så mysigt med snö i skorna. 
Men det hindrade inte mig från att skotta hela uppfarten! Känner mig så himla nöjd nu när jag sitter här i soffan, klockan är bara 11.15 och jag har faktiskt gjort något vettigt idag. 
 
Igår morse när jag sätt och åt frukost sa jag till Henke, Det får gärna komma lite mera snö snart. Helt seriöst, 5 minuter började det snö! Och det fortsatte hela dagen. Så lycklig! Har nästan inga vinterbilder så vara bara tvungen att ta en sväng med kameran. Fick lite sällskap att Glenn också ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se