Fredags feeling

Äntligen har jag börjat landa lite i detta flytt kaos. Förr helgen flyttae vi från Huset i Tofta tll en lägenhet på Terra Nova. Själva flytt delen är ju ingen höjdare, men det är så kul att få fixa till allt. Ännu är det lite rörigt och stökigt. Men när det är fint här lovar jag att knäppa lite bilder. 
 
Hallå, hur skönt är det inte att det är Fredag idag! Det är sol ute och hörde till och med en och annan fågel som sjöng när jag var ute med huden. Längtar verkligen till våren. Säger rätt ofta att jag längtar till alla årstider, men det är ju så att man vill alltid ha det man inte kan få. Nu skall jag ut ch göra lite ärenden. De vill säga köpa kattsand och jordnöttsmör, haha. Ville bara få det att låte lite viktgare
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se