Baby shower

Vad hände med helgen egentligen? De var ju just Fredag, i och för sig är jag ledig idag så det spelar ingen större roll, men alla andra jobbar ju så har ändå ingen att va med.. Men har haft en bra helg i alla fall. Jobbade hela lördagen och åkte sen ut till Levide. Där sov vi kvar och på Söndag var jag faktiskt på baby shower för Emelie. Jag kan säga att övrraskningen var total, så himla roligt när de lyckas. Jätte mysigt var de och nu är det inte långt kvar till jag kan titulera mig som faster också ♥
 
 


Veronica Wallgren    •  

Åh vad mysigt!

Emma -Merakibeauty.se    •  

så fint gjort :)

Helene    •  

Så fint och roligt! :D

Amanda Aikioniemi Persson    •  

Så mysigt!! :)

Elin    •  

Men åh så himla mysigt!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se