Nyflyttade

För tillfället är jag nu mera bosatt ute i Levide igen. Jag och Henke bor i en av flyglarna här, tillsammans med både hund och katter. Än så länge bor vi mest i IKEA-kassar då ingen riktigt orkat ta tag i det här med att packa upp. Men tv är uppe i alla fall och vi har en säng. Dock ekar kylskåpet ännu väldigt tomt så vi är i princip lika mycket inne i stora huset som vi är här. Häromkvällen bjöds de på inflyttningsmiddag i form av Sushi, så himla gott! Tyvärr finns det otroligt dåligt med Sushi restauranger ute i Levide så vi äter det väligt sällan.  Kanse borde prova att göra egen, jag menar hur svårt kan det var. Jag är ju trotts allt utildad, typ. 
 
 
 
 
 
 


Felicia    •  

Så gott med sushi!

Svar: Eller hur! :D
Mikaela Orlefison

Sarah    •  

Ja har aldrig testat sushi :P

Svar: Åhh, då har du något att se fram emot! :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se