Mycket nytt

Idag är dagen då jag faktiskt tänkte ta tag och göra lite saker! Har verkligen inte haft någon lust till nått den senaste tiden. Men nu börjar jag bli trött på allt stök och skräp som är här så nu måste det hända något. Det var då kanske inte optimalt av mig att sätta mig framför datorn, men måste ju få ta det lungt en liten stund idag i alla fall. 

Lagom när katterna tuffat till sig och gjort sig hemma i Tofta var det dags att flytta. Med en massa skumma saker varje dag och för att inte tala om alla andra katter tycker jag att de är duktiga. Tänkt dig själv om du möter någon som är 3 gånger så stor som dej och dessutom fräser. Då är man inte så tuff. MEn sammtidigt är det ju så spännande och man måste ju bara smyga efter och nosa lite
 
 
 
 
 
 


Louise    •  

Hej! Vore super kul om du ville kika in på min blogg och lämnna en kommentar om vad du tycker. Ligger på 24:e plats på blogg toppen :D

Carina    •  

Så härliga bilder!. :)










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se