Lugnet

Jag skulle nog vilja kalla mig för en morogn människa. Klarar inte av att vara uppe sent på kvällen och somnar alltid på soffan. Sen kan jag inte säga att jag är uppe med tuppen varje morgon. Men när jag väl är det, kan jag känna mig rätt så pigg. Piggare på ett annat sätt än dom dagarna då man sover till klockan 12. Sen är det något med lugnet som jag gillar. Allt är så tyst och stilla. Naturen har inte riktigt vaknat än.
Önskar att jag var bättre på att gå upp tidigt. Älskar långa frukostar i den där stillheten. Man känner ingen stress över huvudtaget, det är en så himla skön start på dagen. Härom morgonen var det just en av de där fantastiska stunderna. Skulle tyvärr iväg till jobbet men var bara tvungen att gå ut och försöka fångan den underbara morgondimman på bild
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se