Skyll dig själv

Att jag av all människor, som älskar att fota så mycket, speciellt, missar typ världens fotomöjlighet är så sorligt. Klockan var sent och ja var på väg i säng, och vad ser jag när jag scrollar ner på diverse sociala medier? Jo bilder på norrsken efter norrsken, som tydligen spelats upp precis utanför mitt fönster samma kväll! där fick jag för att jag alltid sitter inne och häckar med gardinerna nerdragna... 
 
Men jag går faktiskt ut ibland. Bor ju faktiskt tillsammans med en hund okcså som faktiskt behöver frisk luft ibland. För någon vecka sedan hade jag tur att ha med mig både kameran och hunden när en fin solnedgång kunde beskådas från min numera favorit utricktsplats, galgberget.
 
 
 
 
 
 
Fick fuska mig min egen magiska himel istället
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se