En stukad student

När allt med studenetn lugnat sig och jag äntligen tänkte börja lägga mer tid på fotbollen igen går jag ju såklart och stukar foten på senaste matchen. fine, de är rätt schysst  att vara ledig när de är så här varmt o skönt. Men nu börjar lugnet övergå i rastlöshet. Får nöja mig med att kolla på fotboll tills jag kangå på plabeb igen. 
 
Har äntligen tagit mej tid att börja gå ingenom alla bilder från studenetn. Känns som evigheter sedan men det var bara en vecka sen. Men firandet fortsäter och igår hade Henke sin studentmottagning. Det blev en lång men väldigt kul kväll. Och idag kommer störredelen av dagen att spendars i soffan. 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se