En perfekt sommardag

De senaste  dagarna har mest gått  åt till att smälta de faktum att  jag faktiskt  tagit  studenten. Helt  galet, fantastiskt  och  sorgligt. Nu försöker  ja ta till vara  på de lediga dagar  jsg har  innan  jag  börjar  jobba på måndag. Idag  känns  de som  sommaren  äntligen kommit  på riktigt. Jag och  Henke tog  en tur in till  stan  och med tanke på vädret  blev de såklart en glass  på hamnen. Att ligga  ute på bryggan, mata änder  och känna  solens värme  är något  ja verkligen  längtat  efter. Efter de blev  de en roadtrip genom  eskelhem och  sen vidare  till Gnisvärd med tonerna  av Westlife strömmande  ur bilhögtalarna. De är  sånna här  dagar  som  laddar  upp mina batterier 🌞












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se