Framtiden

De sista dagarna på jullovet rullar på. Jag pluggar inför uppskrivningen, tränar, myser med valparna, äter en massa fruktsallad och kollar avsnitt efter avsnitt av Sex & the City.
*
 
Har haft en sånt himla bra jullov och känner ingen större motivation till att gå tillbaka till skolan. Får glädja mig med tanken av att det bara är ca 6 månader kvar av min hela gymnasietid, och drygt 3 av de månaderna är praktik. Tror det är delvis därför jag inte riktigt vill tillbaka, för jag vet att tiden kommer gå så himla fort. Plötsigt står jag där i min vita mössa och allt är slut. Man skiljs åt, som man gör vare sommar i och för sig. Men den här gången finns det inget att komma tillbaka till när hösten kommer. Hatar mig själv lite då jag inte har någon riktigt plan. Vet vrkligen inte vad jag vill göra, vart jag vill ta vägen eller inte ens vad jag egentligen vill jobba med senare i livet. Efter som jag ännu på startlinjen orkar jag inte riktigt häller tänka på det. Men jag ser på det lite såhär. Något kommer nog att hända, inte att jag får ett jobb kastat på mej kanske, men jag kommer inse något. Få en uppenbarelse kanske, och det är det jag får utgå ifrån. Sen får vi helt enkelt se vart jag hamnar. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se