Vad jag egentligen vill ha i julklapp

Nu när Julen närmar sig med stora steg tyckte jag det var dags för en liten önskelista. 
När jag var liten kunde jag lätta skriva två A4 med saker jag önskade mig. I år när jag satte mig ner och skulle tänka igenom vad jag ville ösnka mig stod det stilla.. Vad vill jag ha egentligen? Visst det blev en rätt så bra lista tillslsut men det är svårt tycker jag. Jag menar en ny mobil, en Audi A6 och en resa till Thailand är saker jag verkligen vill ha, men kände att jag inte ville lägga nivån på julklappar så högt. Menar att det kan bli rätt dyrt då jag har 4 syskon, 2 föräldrar och 1 pojkvänn att köpa presenter till. Men i vilket fall som , här är den lite mer nedtonade listan!
 
 
christmas wishes
 
1. Berlocker från Thomas sabo   2. Hörlurar från Marco Alexis   3. Guldbestick   4. Uggs (ev. något annat mjukt/fluffigt/lurvigt att ha på fötterna)     5. marmorbricka    6. Sminkspegel på fot    7. Annanasburk    8. Sminkborstar   9. Neccisär från Lindex











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se