Thai, Paj & Shopping

Känner mig väldigt nöjd med allting för tillfället. Känner att jag mår bra, i både kropp och själ. Visst, jag är helt färdig när dagen börjar gå mot sitt slut och somnar på soffan som en stock varje kväll. Men det för att så himla mycket saker händer, roliga saker och saker att se fram emot! Bland annat har jag och 3 andra från min skola startat ett UF-företag, fotbollen börjar rulla på bra nu, i alla fall för min egen del, utvecklingsmässigt och så har jag insett att jag stortrivs här i stan. Älskar våran lilla låda till lägenhet som nu verkligen är ett "hemma". 
*
Henke kom hem med Thaimat idag, jag har bakat äppelpaj och nu ligger jag här i mat koma och fönstershoppar runt lite på nätet. Skall upp till Stockholm i slutet av veckan med skolan och då lär det säkert bli lite ledig tid som kan ägnas åt shopping, Hurra! 
 
 
Gina tricot
 
 
 
 
By BikBok
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se