1 Oktober

Det är den första Oktober idag och eftersom det är ny månad är jag bara allmänt peppad på allt. Bland annt börjar från och med idag mitt godis förbud, 1 månad, 2 månader, det får vi se. Men nu blir de inge mera chips på ett bra tag. Skall även lägga upp ett träningsschema och börja köra mera styrka. Har gått hela sommaren och sagt "i höst skall jag börja träna" och nu är det höst, på rikitgt, så det är bara att sätta fart! 
*
På senaste tiden har vi haft en hel del valp i lägenheten. Har insett hur himla mysigt jag tycker det är. Med livet som jag lever just nu har jag inte tid att ha hund till 100 %, därför är det perfekt att kunna låna hit en när man behöver stimulera djurabstinensen. 
 
Elsa ♥
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se