I min grotta

De senaste dagar har jag spenderat större delar av instängd i min grotta ute i Tofta och kollat på Game Of Thrones. När någon öppnar dörren eller drar upp rullgardinen stick soler i ögonen. Hahah, känner mig som en fladdermus eller någon annan natt varelse. Men jag har faktiskt varit utomhus också. Spelat fotboll, sprungit, promenerat i skogen och fiska kan också läggas till på listan, så än så länge mins jaag vad solen och den friska luften är!
 
Nu väntar det några dagars jobb, så då var et hej då sovmorgon och alarmet ställt på 05.20 eller i bästa fall 07.00. Men får faktiskt säga att jag triv välsigt bra på mitt jobb. Gillar att gå och fixa lite så där, och sen så jobbar jag nästan bara 4 timmars pass vilket är väldigt skönt. 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se