Nu var det äntligen lov

Livet flyter på och det flyter på bra kan jag säga! Klarade av de två proven sista dagen i skolan innan lovet och båda med väldigt bra resultat. Efter det kom helgen och den har bestått av fotboll, träning och några myskvällar. Denna helg har jag lyckats sova mig igenom 3 hela filmer, haha. Det är alltid min idé att se på film men också alltid jag som somnar och sen sover mig igenom hela filmen. 
Lovets första dag började på bästa möjliga sätt med en ordentlig sovmorgon och utan för fönstret en strålande sol. Tog mig själv i kragen och städade både rummet och min garderob med träningskläder. Mycket behövligt och väldigt skönt nu att man kan se golvet igen! Ikväll stod löpning på träningsschemat och totalt blev det 6 km med blandad löpning och intervall träning. Känndes rätt så tungt ikväll, speciellt i vaderna. Men nu efter en dusch och lite mat känns det istället väldigt bra!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se