Nu är den äntligen här

För att vara Måndag tycker jag faktiskt att de här är en av de bättre dagara på mitt schema. Vi börjar inte förens klockan 9 vilket är underbart skönt. En timmes sovmorgon GÖR stor skillnad, speciellt efter helgen. På förmiddagen har vi börjat på kursen FörFör01 vilket är Företagsekonomi. Och nu har vi äntligen börjat med våra induviduella val. Och suprise, suprise, jag valde foto! Så nu för jag två dagar i veckan lov att springa runt och leka med min kamera, på skoltid!
*
Våran tv kom i början av helgen, så lägesrapporten är följande: Henke sitter välplacerad i soffan klistrad framför sitt Fifa och jag håller mej här borta i sängen och spelar Sims. Får passa på att låna tv:n när Henke är och tränar ikväll ;) Så skönt att slippa välja vad man skall se hela tiden och bara kunna zappa runt tills man hittar något som passar, eller duger, eller ibland när man kommer på sig själv med att sitta och kolla på något totalt meningslöst. Charmen med tv helt enkelt. 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se