Livet, som det egentligen är

En kvart före avsatt tid svänge vi in med bilen mellan de två flaggstängerna. Humöret är på topp, efter en skoladag, ingen middag och 40 minuter bildfärd genom skog, skog och lite mera skog. När bildörren slås igen bakom mig kommer stanken som en väg slåendes mot mig. Fiskmåsarna skriker, stanken gör mig bara ännu tröttare och varenda kvadrat centimeter i skogen intill är full av allt från smörpaket, kvitton, golfbollar och en backspegel. 

Idga har jag varit på Roma soptipp med fotbollslaget och plockat skräp. Väldigt mycket skräp. Låter kanske lite konstigt men vi går inte inne på själva soptippen utan runt utanför och plockar sånt som blåst bort. 
Tänkt vilket långt och intressant inlääg jag lyckades få ihop med ämnet soppor.
Som värsta miljö aktivisten ju!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se