Jag vill ha mer jul & magmuskler

Tänk att det bara är 7 dagar kvar till Julafton! Har verkligen noll julkänsla kan jag säga, och då är ändå vårat hus fyllt  från golv till tak med julsaker, men jag vill ju ha snö.. Men trott regnigt tråkigt väder har humöret varit på topp idag. Hade öppen matsal i skolan vilket gick super bra, så det var riktigt roligt! 
Nyss kom jag hem från en som vanligt jätte rolig pingis träning med ett dö jobbigt styrkpass på slutet. Har en sådan väldigt oskön träningsvärk i magen sen i söndags, så när det var dax att gör diverse magövningar kändes det som om att bli knivhuggen, om och om och om igen. Och egentligen kan ju bara det betyda en sak, och det är att jag borde träna magmusklerna betydligt oftare, haha! Fast så mycket som jag skrattar hela dagarna förstår jag inte hur jag kan vara så svag..
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se