Det gamla vanliga

Idag har varit en riktigt bra dga och humöret är på topp! Hade öppen matsal i skolan, vilket gick väldigt bra, jag har också blivit grym på att flambera crepes nu för tiden! Senare på kvällen åkte jag på pingisträning, vilket som vanligt slutar med att jag ligger nånstans, kippar efter luft och gråter av skratt, haha. Nu såhär en tisdagskväll sitter jag och pysslar om mig själv lite, målar naglarna och ser på Paradise Hotel. 
Vinter kom och vintern gick. Idag har det typ regnat hela dagen och nu är det bara en massa slaks ute. Så himla tråkigt, jag vill ju ha vinter nu. Men får väl hoppas på att det fryser på snart igen, så jag hinner ut och fota lite mera fina vinterbilder!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se