Nya kurser & tredubbla träningspass

I skolan har vi nu på börjat lite nya kurser som servering och mat & dryck i kombination. Tycker det skall bli riktigt skoj faktiskt! Vi behövde inte käka i matsalen idag utan fick en sån jäkla god tallrik av treorna med svamp risotto, kyckling och en super god sås. Som om inte det var nog fick vi sluta redan klockan 1 idag också. fick jag helt plötsligt en massa tid innan träningen. Så jag bestämde mig för att njuta av den härliga sen sommar solen i min nya bikini. Riktigt skönt att få ladda upp sig lite med D-vitamin.
Sen var de bara att köra järnet. Fotbollsträning, pingisträning och som avslut ett 30 minuters styrke pass. Så himla skönt och blir helt lycklig i alla muskler när jag vet att jag kan få sova och vila ut imorgon :)
















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se