Novell & Schack

Sitter på svensak just och och skall skriva en novell, bläää, kör fast hela tiden, glider ifrån ämnet och sudar ut. Suck, kommer aldrig bli klar.

Spelade match igår, förkylningen var nästan borta, benhinnorna ok, men vad händer? Jo, Mikaela går och får en riktigt härlig lårkaka, fy fan. Det känns att jag lever kan jag säga. Känner mig helt handikappad då jag haltat och hoppat omkring i skolan hela dan. Snart skiter jag i fotboll, skall börja spela schack eller Bridge eller nåt. Tur att säsongen snart är slut för om det forsätter i den här tackten kommer jag var förlamad i slutet av November. Skulle dock bli så rastlös att  jag skulle börja klättra på väggarne redan efter några dagar. 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se