Den 1 September

Efter att ha regnat ungefär 27 timmar i sträck ser det nu ut som om det är färdig regnat. Jag Har spenderat denna höst dag i inomhus. Jag har bakat nalle bröd och skrivit klart en skol uppgift. Om en timme skall jag till Havdhem och kolla på fotboll. Tror Faktiskt vinterjackan åker på idag, bättre att va för varm än för kall om du frågra mig ;)

Igår, fredag, sjuukt rolig dag. Många skratt anfall och pinsama händelser. Men det roligaste var nog ända lappen jag hittade på mitt skåp där det stod följande 
Hej M, Råkade tyvärr klippa av ditt lås av misstag. kom förbi så får du en nyckel till ditt "nya" lås // Andreas F
Haha, det gjorde min dag ^^
 
  We♥it











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se