Livet på Donner

Jag skriver ju nästan varje dag vad som händer i skolan, men en bild säger mer än tusen ord så här kommer en massa! Lite dålig kvalite pga mobilbilder

Mina snygga kockkläder som jag springer runt med hela dagarna i bageri och kök.
(Världens skönaste byxor!)
 
Klinte marknad
I bageriet idag bakades det småkakor för fullt. Drömmar, choklad ciggaretter, chokladsnitt, smörsocker kringlor & bondkakor, mumms! 
Och Till sist människorna som alla dessa dagar spenderas med, som står ut mig 4 dagar i veckan och aldrig klagar, undrar hur länge det håller sig ;)
 


Marika    •  

Mörkt hår? Snygging:)

Svar: har faktiskt inte gjort något med mitt hår sen senast vi sågs, hahah ;)
Mikaela Orlefison

Jennie    •  

Byxorna ÄR bäst!
Hade varit jätte snyggt med silverknappar på din rock!

Svar: Hmm, kanske något att införskaffa :)
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se