Stelor & Avspark

skall snart åka ifrån sista dagen på Stelor, har varit roligt tycker jag! Så mysiga lokaler och super god mat. Skall till Slite och träffa distriktslaget, blir lite träning, mat och matchgenomgång innan det smäller, Gotland - Västmanland. 
Nervös, vill ju självklart spela men känns bäst om jag avstår. Enligt resultaten på fastlandet så gick det inte speciellt bra för mig. Spelade en halvlek, släppte in 3 mål. Hmm, får se hur de blir.
Avspark kl 18.30 i Slite, kom förbi vetja! 
 


Maria - Min väg till fotograf    •  

Kika in på min blogg imon! Då börjar min julkalender, i den kan du se fototips, tävlingar, julklappstips, musik, recept och massa fler överraskningar :D










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se