GODmorgon

Godmorgon! så här en tråkigt höst morgon tänkte jag bjuda på ett frukost recept, det är ju trotts allt dagens viktigaste mål ;)
 


SARAS FOTON&TECKNiNGAR    •  

SV: taaack! nää inte så jättebra, men tillräckligt bra att jag kan skriva utan google translate iallafall haha ;) sen tycker jag franska är så fint att jag tycker oftast de ser bättre ut och därav skriver jag rubriker på franska ;)

Svar: Tycker också det är fint :) dock inte så bra på de, hahah ;)
Mikaela Orlefison

Rebecca    •  

bra tips, jag älskar musli :)

Jasmine    •  

Tack för receptet! Jag vill göra egen müsli någon gång, din inspiration tas med glädje emot.
Jag gillar att du har presenterat receptet så fint!
Kram

Svar: Så lite så! Tack så mycket, jag gillar att sprida glädje, hahah :) Kram!
Mikaela Orlefison










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se