Ångest & Insperation

Hallå! Engelska redovisning och Naturvetenskap står på dagen schema. Och efter skolan blir det träning. Men där i mellan har jag faktiskt lite tid över, så hade tänkt fortsätta fixa lite med mitt rum. Vet inte vad det är men är inte riktigt nöjd. Det är fint men jag vill ha det perfekt ;) 
Får typ ångest när jag sitter och kollar på we♥it, vill bara ta mina grejor och flytta ut direkt, bygga, måla inreda. Fast om det skall bli som jag vill är det nog dax att börja spara, så kanske jag har råd om 30 år, hahah
 
We♥it


elle    •  

Gillar du dans? Kolla min dansblogg då som mest inriktar sig på dancehall, reggaeton & poledancing. Kram!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se