I LOVE FOOD

Känns som jag bara ätit mat hela helgen, hahah. I lördags blev det först fotboll i Visby och Gute tog sin första vinst. Sen blev det hem och laga mat för mamma och pappa hade gäster. Trerättersmiddag + filmen Jag saknar dig och Upp är en rätt så nogrann beskrivning på min kväll.
Igår var jag först i Visby och kollade på student balen, bil kortersen. Många fina klänningar i år måste jag säga, och en glass på hamnen han jag och mamma med innan vi åkte hem. Hann vara hemma i typ en kvart sen skulle jag mamma pappa jimmy och emelie ner till Djupvik och käka på resturang, mamma och pappa firade 25 årig bröllops dag, bara att hoppas på 25 år till :)
Om en timme åker jag till Dalhem, fotbollsmatch med div 4. Ville inte, orkar inte. får hoppas att det blir kul.
På tal om mat, undrar hur mycket övertalning det krävs för att få mamma att steka pankakor till mig ikväll när jag kmr hem, typ halv 10 ;)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se