I know how A is

Såg nyss på gårdagens avsnitt av Pretty little liars, och det slöt i chock och tårar. Brukar inte vara så känslig när jag ser på film/serier men idag så brast det bara. Usch, och det värsta är att det var sista avsnittet för nu är det uppehåll. Jag förstår inte hur en serie kan ta sig in i hjärnan på en på det där viset. Det är bara en serie men det känns som om jag känner dom här människorna och jag lider verkligen med dom. 
Hahah, jag har verkligen blivit besatt ^^
 

Nu skall jag jobba, klippa gräs vill säga sen innan träningne blir det till att köra in lite halm också, ack så tråkigt men som tur är får jag bra betalt
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se