Vad händer, och vad har hänt?

Det händer mycket just nu, ett steg vidare framåt och förhoppningsvis uppåt för min del. Vill inte säga mera innan något är bestämmt, men håller tummarna att de här går bra! På tal om bra får jag ändå säga att jag har det hyfsat just nu. Ligger i sängen men datorn, käkar morötter och kollar på Paradise Hotel. Men känner nu att ögonlocken tynger rätt så rejält så lär nog snart bli besegrad av min trötthet, men ingen mig emot.
Att sova är ju faktiskt väldigt skönt. 
*
Helg har det ju också varit nyligen. Har varit på inflyttningsfest och så har jag ju naturligtvis spelat fotboll. Äntligen blev det en vinst och det med 2-1. Det satt långt inne ,men en jäkla lättnad var det efter 90 spelade minuter kan jag säga. Känslan efter en visnt är så otroligt go alltså!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se