Bästa spellistan någonsin ♞

Till att börja med kan jag säga att min hals är svullen som bara den. Blir också extremt anfådd av att göra ansträngande saker som att 'gå upp för trapan' och 'gå i rask tackt'. Har verkligen ingen lust att bli sjuk, speciellt inte över lovet. Imorgon är sista skoldagen, sen kommer äntligen det efterlängtade höstlovet. Lite jobb och lite små saker hit och dit är planerat så tror det kommer bli ett väldigt skönt lov. 
*
Eftersom jag har träningsuppehåll för tillfället passar jag på att ta det lite lungt för en gång skulle. Sitter just nu och redigerar lite och lyssnar på underbar musik. Har blivit helt besatt av soundtracket från Spirit: Stallion Of The Cimarron. På svenska Spirit, Hästen från vildmarken.
Lyssnar på det dag ut och dag in, och tröttnar aldrig. Tycker om det så himla mycket för att detta var en av mina absoluta favoritfilmer när jag var liten (okej skall inte ljuga, de är fortfarande en av mina favoriter) och sen så tycker jag bara att Bryan Adams röst är helt magisk att lyssna på.
Mina absoluta favorit spår är I will always return och Nothing I've ever known.
 
   











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se