Tvåtusenfemton

Tycker alltid det är lika ku att titta tillbaka på året som varit. När jag sitter och bläddrar igenom alla mina fotomappar inser jag hur svårt det är att hålla isär allt. Åren bara flyter på, och tider går verkligen hur fort som helst. I år har jag gjort en hel del faktiskt, som jag redan glömt av. 
 
En av årets absoluta höjdpunkter vart ju helt klart studenten. Villa bara göra om de dagarna om och om igen. Den euforin och geniuna glädjen man kände är ju oslagbar.
 
 
Under sommaren drog jag till Jersey och spelade mitt försa och förhoppningvis inte sista Island Games. En vecka jag sent kommer glömma!
 
 
Sommaren på Gotland vart det inte så mycket av. Jag jobbade cirka hela sommaren så han varken med Kallis, Så mycket burgsvik eller något annatjag tänkt. Men det blev i alla fall ett årligt besök på medeltidsveckan. Testa lite roliga hattar, leka krig och äta vildsvin, det är väl det man gör.
 
Jag och Henke flyttade ut tillLevide en kort period och straxt där innan utökade vi med de två sötaste små kattungarna jag sett, Frodo och Glenn
 
 
Det blev höst även i år och jag och Henke åkte en vecka tll Rhodos. Faktiskt första gången jag reser bort i ren semester. Den veckan var verkligen hlt perfekt. Vädret var on top och allt var bara hur bra som helst
 
Detta året har helt klart toppat vad gällande upplevelser. Har insett att resa verkligen är något jag vill göra. och det är helt klart något som skall bli av 2016! Nyårslöften är jag inte så mycket för, då jag är alldeles för odiciplinerad för att kunna hålla något sådant. Men 2016 skall bli året då jag pushar mig själv till att testa nya saker. Stiga ut ur min comfort zone. Sen om det är att testa en konstig rätt på en resturang eller hoppa bungey jump på Nya Zeeland det får vi se vart livet för mig.
2015 kommer bli svårtoppat men man kan alltid det det ett försök!
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se