Lite fotboll, lite bilder och lite text

Jag har jobbat klart klart för dagen och sitter just nu hemma i lägenheten och lyssnar på Alex & Sigges podcast. Solen lyser in geom persienerna, och lite här och där står en och annan packad väska. om 10 dagar stänger vi dörren tilld en här lägenheten för gott och flyttar ut till Tofta. Självklart skall de bli skönt att komma hem igen. Få lite mera plats först och främst, en trädgård att hänga i de varma vårkvällarna och sen ett kyllskåp med mat jag inte inhandlat för hela mitt CSN. MEn såklart kommer jag sakna våran lilla låda till lägenhet också. 
 
Nu när solen skiner aå fint dagara igenom har mitt fotohumör kommit igång igen. Så här kommer lite bilder från de senaste veckorna. Påsk, födelsedagsfirande och fotboll
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se