Engelsk litteratur & fredagsmys

Att jag en Fredagkväll sitter ensam i lägenheten och skriver om engelsk litteratur kan för vissa anses som sorligt. Jag anser det bara som jäkligt tråkigt.. Lite lättare går det i alla fall att arbeta när pojkvännen kommer hem med en väldoftande påse märkt max. Men i samma stund som pommesen tog slut och Henke gick ut genom dörren försvann också det roliga. Nu har jag satt punkt och lagt undan papprena. Inget mera plugg nu för denna helg kan jag säga.  Nu skall denna fredag tas vara på, och det gör vi med tradionellt fredagsmys. Tända ljus, filtar och sen skall jag sätta på en film som jag mycket väl vet att jag kommer somna till. 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se