Sjukdom, sträckning & seriematch

Och när jag äntligen trodde att allt var bra går jag och blir sjuk igen.. Är nu inne på dag tre med fruktansvärd huvudvärk sammtidigt som jag ligger och darrar som en liten hund eller kokar av värme. Åhh, jag vill bara bli helt 100% frisk! För inte nog med detta utan har också dratt på mej en stäckning i låret som gör att jag inte kan spela fotboll nu på nån vecka. Ikväll är det dax för andra matchen i serien. På grund av sträckningen är jag inte med i truppen och nu på grund av att jag är sjuk känns det inte speciellt lockande att åka och kolla heller. Förra matchen, i premiären, lyckas vi i alla fall få med oss 3 poäng vilket var riktigt jäkla skönt. Slutresultatet blev 6-2 och jag av alla människor lyckas peta in ett mål. Min statistik har typ varit sådär 2 mål på 4 säsonger, haha. 
 
Åhh vad jobbigt det är att inte kunna vara med själv ikväll, men får helt enkelt hejda mej och bara hålla tummarna här hemma ifrån soffan
 
 
Bild från Turkeit, lånad av laget egen fotograf Sandra Ruthström











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se